Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skaffa lovely charms snabbt!

Postat av hyperhamster den 7 Februari 2010, 12:47
5 kommentarer · 183 träffar
Hejsan, som ni kanske vet så har Love is in the air börjat i wow och lovely charms är högt eftertraktade för att kunna göra klart achievementsen. Då hittade jag ett snabbt sätt att farma sånna OBS ni måste ha valt The Oracles när/ifall ni gjorde Sholazar Basin questen. Jag vet inte om det fungerar som en Frenzyheart. Iallafal i Rainspeaker Canopy så finns det en liten oracle som heter nånting med Soo-Saay eller något. Han ger questet Power of the Great Ones. Då ska ni åka öst till en kristall ta lite kraft från den, sen ska ni åka långt sydväst där de finns en liten frenzyheart camp. Använd kristallen som ni fick när ni tog lite av den där kristallen och använd den. Jag tror den gör så du blir odödlig och att du helar dig själv när du slår eller nåt. Där kan du börja masspulla massor med frenzyhearts och dem droppar lovely charms! Ledsen ifall texten kan vara konstig, är lite trött.

EDIT: Detta fungerar också med dailyn Will of the Titans!
Föregående tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..