Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

ta bort map osv..

Postat av r0g den 31 Januari 2010, 17:07
14 kommentarer · 100 träffar
asdads

På senare tid har wow börjat lägga in addons i spelet. Ett par exempel är förstås den inbyggda gear switch funktionen ( taget från itemrack ) samt nu den inbyggda questhelper / map funktionen. Detta är bra, då det helt klart förbättrar spelet. Synd bara att de failar när de gjort detta.

Jag använder, precis som de flesta andra bra spelare, massvis med addons. Har hur många som helst och jag kan inte spela utan dem. Men just nu lackar jag sönder för mina addons krockar med den inbyggda versionen ( som förövrigt är 400 gånger sämre. Nice try.)

jag kan tex inte använda det enkla map addonet " cartographer". Detta är ett av alla addons jag använder. går inte att spela utan. Atm kan jag inte se min ingame map.

till frågan; jag undrar om det finns något sätt att disable'a ingame kartan? Dvs delete'a några filer eLNs, så jag inte får upp mappen överhuvudtaget.

Dåligt förklarat mayb, men är så jävla upprörd atm.

Vill alltså ta bort wows inbyggda kart-funtion

ty

wow är?

19 personer har röstat
Föregående tråd

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..