Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kan inte lira på min char?!

Postat av K-n0lla B-rudar den 26 Januari 2010, 21:10
37 kommentarer · 167 träffar
Tja när jag skulle flytta över min 80 horde char till där mina kompisar lirar och där min main ligger så när jag ska flytta den så ska jag först byta server så jag skriver i allt osv osv och sen när jag ska bekräfta med att skriva dit dom sista tre sista siffrorna på kortet så står det "Payment rejected" och dum som jag är så försöker jag 3gånger till och jag försökt 3gånger och man får vänta 24timmar tills nästa försök och då tar jag bort överflyttningen så jag kan lira på den ändå men då har det blivit nått fucktup så det blev såhär: http://data.fuskbugg.se/skalma n01/WoWScrnShot_012610_210959. jpg ... så det är 2st av den och när jag ska logga in så står det: You cannot log in until the character update process you recently initiated is complete. fast jag ändå tagit bort överflyttningen och väntat i över 24timmar...

så jag undrar vad jag ska göra fragbite?

37 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 37 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..