Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Men för frost kan du köpa rentless polarn fråga samma sak till en gm idag av den anledningen att han suger i arena så han köper gearen från vendor och lirar vanlig pvp.
#12 Precis "går ju bra mycket snabbare" jag vill kanse ha motsatsen till det! utmaning i arena av folk som har kämpat för pvp gearen dom har ! inte någon jävla p12 som är t.ex preiast med full furious som han fixat av emblems. och jag själv som geekar arena bara hunnit fått ihop till 1 jävla rentless del.
Låt arena gearen bara vara tillgänlig från arena plx
#14 jag lär då kämpa! kör med polarn mest på skoj retri/retri inte den bästa setupen att komma högt med dock ligger vi på 2k nu ;p och då har jag inte ngn speciell gear så har sämmre en 50% av alla emblems geared , då jag bara hunnit köpt shoulders och vapen den här säsongen resten är från förra säsongen nyss börjat lira igen ;X
#14 och lira 10matcher och njuta av gearen är ju inte direkt sant när lägsta ratingen är 1400 för rentless men du syftar väll på furious men vem fan lirar arena för att få de när de finns bättre ;>
Ganska löjligt, fixade full furious på 2 dagar till min ny levlade priest. Jag gnäller iof inte just nu, men att se folk med rating på 500-1400 med full pvp gear gör mig spyfärdig.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Men för frost kan du köpa rentless polarn fråga samma sak till en gm idag av den anledningen att han suger i arena så han köper gearen från vendor och lirar vanlig pvp.
förövrigt hatar jag folk som gör det !
Låt arena gearen bara vara tillgänlig från arena plx
Det är som PvE, du kommer alltid kunna köpa förra content's gear för badges.
#15, PvP gearen komma alltid finnas tillgänglig och köpa för FÖRRA contenten's badge's, och nej pratar om relentless SET delen. Och vem spelar 2on2..