Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

För er som inte får igång det.

Postat av thruxan den 30 December 2009, 01:44
46 kommentarer · 113 träffar
Om du läser på deras forum så har riktigt många detta problem, jag har/hade samma. Jag ska försöka förklara det här så enkelt som möjligt hur du ska få det att funka. (detta är för windows xp)

1. Gå in i C/program/worldofwarcraft (var du nu har wow mappen)

2. Gå upp i verktyg i wow mappen och välj Mappalternativ.

3. klicka på "visning" sedan bokkar du ur "Använd förenklad fildelning (rekomenderas), Bokka också ur "dölj filnamnstillägg för kända
filtyper" -----> klicka sedan "ok"

4. Högerklicka sedan på "wow.exe" (ikonen är vit, brukar
vara "loggan") ---> Egenskaper ----> säkerhet (woops, det går inte att klicka in på den) När den "varningsrutan" kommer upp klicka "ok". Sedan en bit under klickar du på "avancerat" ---> Ägare ---> Administratör ---> Verkställ ----> OK.

5. Högerklicka på wow.exe (igen) ---> Egenskaper ----> Säkerhet (nu kom det inte upp nån varningsruta.)

6. Klicka på lägg till (inne i säkerhet). Där skriver du in: Administratör, Sedan klickar du på "kontrollera namn" ---> Ok.

7. Klicka på "lägg till" (igen) skriv in: "ditt namn" (klicka på START i windows så ser du ditt namn högst upp) Skriv in det ----> kontrollera namn ---> ok.

8. Sedan klicka på verkställ ---> ok.

9. dubbelklicka på wow.exe och woops, det går att starta! ;).

Hoppas detta hjälpte det fungerade för mig.

Stavfel bjuder jag på.

Vilket?

47 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

46 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 46 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..