Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker raf polare

Postat av BlommaNN den 24 December 2009, 22:53
53 kommentarer · 42 träffar
Tjena! jag söker fortfarande en ny raf polare då den förra var grymt oseriös och drog sig ur. Mina krav är följande.

-Inget slackade

-Trevlig ha humor / är skön så det går att prata med dig.

-Att ni köper WoW cd key till mig! Anledningen till detta är att jag på såvis vet att du är seriös. (Det är alltså ni som kommer invita mig till raf)

-Ha tillgång till vent / skype inget måste men stort +

- Gärna lite schyssta wow meriter så kanske vi kan köra mycket med varann i 80.

Det jag erbjuder er om vi kör på ally på ravencrest är boost av en 80 och över 3000g. som vi kan dela på. Om mina tidigare erfarenheter så spelade jag en warrior på ravencrest med 2300 i 3v3. Jag funderar på att levla en Priest eller Mage ej säker än dock och jag kommer mest köra PVP i 80 givetvis lite PVE med men mest casual nivå. Jag kan eventuellt gå med på andra servrar än ravencrest men då ska det vara riktigt bra pvp servrar som tex stormscale. Men jag föredrar helt klart ally på ravencrest. Skulle detta vara intressant? Skriv i tråden eller skicka pm så får ni min msn.

Mvh Simon
Föregående tråd
Nästa tråd

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..