Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med inloggning

Postat av Znipp den 2 December 2009, 21:00
8 kommentarer · 11 träffar
Tjenare, jag har fått problem med att logga in på mitt WoW acc igenom spelet, när jag skriver in namn och lösen så kommer detta upp:

"There is no World of Warcraft game account associated with this Battle.net account."

Då tänker väll ni "Det är väll precis som de står", men de är just de det inte är, för när jag loggar in på battle.net hemsidan så står det att mitt konto är mergat till mitt battle.net konto fortfarande.

Var inne kl 01:00-03:00 inatt, loggade sedan ut för att kolla på film och sen när jag skulle logga in igen så fick jag detta problem.

Någon som har haft samma problem eller vet vad man ska göra för att fixa det?

har även googlat runt lite om de här problemet men har inte fått ett direkt bra svar på det, för endel skriver om att de precis nyligen har mergat det till battlenet och fått problem, jag har haft det mergat sedan 3 månader tillbax.

Tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..