Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

hjälp

Postat av VIggus11 den 22 November 2009, 01:39
7 kommentarer · 30 träffar
När jag ska installera wow så kommer denna text upp:

The installer was unable to read the file "C:\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\Program \\\\\\ \\\\\\ \\\\Delade filer\\\\\ \\\\\\ \\\\\Blizz ard Entertainment\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\&# 92;World of Warcraft Installer\\\\& #92;\\\\\& #92;\\\\\I nstaller Tome 3.mpq". This error may be caused by problems with the media or drive at C:\\\\\ 2;\\\\\ 2;\\\\--for example, a scratched or dirty CD-ROM/DVD-ROM, hard drive corruption, or a networking problem while downloading the installer. (The data being read was "MPQs-1\\\\ 2;\\\\\ 2;\\\\\Cla ssic common\\\\\ ;\\\\\\ ;\\\\\unco nditional\\\\& #92;\\\\\& #92;\\\\\D ata#common.MPQ\\\& #92;\\\\\& #92;\\& #92;SPELLS\\\\ \\\\\\ \\\\\\ TEXTURES\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\Be am_WebGlowWhite.blp", and the error code was 8.) If this problem persists, please contact Blizzard Technical Support. (Converter::Load)

Jag använder inte skiva, har testat.
Har tagit downloadern från wow europe.
testat att stänga av brandväggen.

Vad kan de vara snälla hjälp mig!
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..