Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lite WoW-install frågor.

Postat av Breakaway den 17 November 2009, 21:13
7 kommentarer · 46 träffar
Hej, idag var jag hemma och tänkte installera WoW, har Classic ( det första ) och Burning Crusade. Men det var som sagt ett tag sen jag spelade så nu har jag ingen anning om hur jag laddar ner patcher och annat. Har installerat båda men kan inte spela eftersom jag inte har rätt patcher m.m.

För att slå ut detta i helhet undrar jag; I vilken ordning ( inklusive WoTLK ) skall jag installera? Jag menar då, varför kommer det inte upp till exempel om jag vill pröjsa för att spela eller sådant, verkade ganska dött. Nu får jag be er att svara rätt ut på frågorna och ingenting annat.

1. Hur installerar jag WoW direkt efter köp?

( Vill inte att något skall gå fel. )

2. Hur kommer jag in så jag kan spela? Dvs, hur fixar jag realmlist och sådant.( Spelade för 3 år sedan ).

3. Är det svårt att förstå allt nytt eller kommer man lätt in i det?

P.S: Brukade köpa gamecard!

Med vänliga hälsningar/ Thomas

Efter som jag fick påhoppningar för att Burning Crusade kom ut 2007, alltså inte två år sedan kan jag väl tilläga att det är väl 2 och ett halvt år. Såpass länge sedan att jag inte kommer ihåg. Höll dock inte på med det länge.
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..