1
Bannad på WoW!
Postat av wux den 5 November 2009, 23:04
9 kommentarer · 30 träffar
Tjena, idag när jag drog till skolan sa min polare att jag hade loggat in kl 7 imorse, jag fattade ingenting och tänkte byta pass när jag kom hem. (Wow-europe blockat på skoldatorerna)
En annan polare hade varit "sjuk" och stannat hemma och lirat wow hela dagen, han hade sett att jag hade loggat in och "grindat" i tempest keep. Jag flippade och direkt när jag kom hem försökte jag logga in, men accountets pass var bytt :S
Bytte direkt tillbaks, men upptäckte att jag hade blivit bannad när jag kom in på mailen.
Det stog att jag hade varit "involved in online-trading actions".
Jag har inte gjort NÅGOT sådant alls!
Fattar ingenting just nu, och det verkar som att det är chans att jag blir permbannad. Ligger under "Final Review" (Please note, if your account is under Final Review the duration below is subject to change (up to permanent)
72 hours... LAME, jag som ska gibba immorn!
Men det verkar som en goldfarmer tagit över accet, har flera misstankar om det.
1. Grindar i tempest keep.
2. Involved in online-trading actions. (bannad)
3. Min kompis skulle få sitt guld idag som han köpt för en vecka sen och precis när jag blev bannad när han skulle fått guldet sa goldfarmerserna att dom hade "problem".
Åhh blir så jävla lack på detta... har mailat dom osv. men ni vet ju hur sega blizzard är på att svara.
Vad tycker ni jag ska göra? Det är försent att ringa nu men tänker göra det immorn...
För att skapa en diskussion, har ni vart med om liknande?
En annan polare hade varit "sjuk" och stannat hemma och lirat wow hela dagen, han hade sett att jag hade loggat in och "grindat" i tempest keep. Jag flippade och direkt när jag kom hem försökte jag logga in, men accountets pass var bytt :S
Bytte direkt tillbaks, men upptäckte att jag hade blivit bannad när jag kom in på mailen.
Det stog att jag hade varit "involved in online-trading actions".
Jag har inte gjort NÅGOT sådant alls!
Fattar ingenting just nu, och det verkar som att det är chans att jag blir permbannad. Ligger under "Final Review" (Please note, if your account is under Final Review the duration below is subject to change (up to permanent)
72 hours... LAME, jag som ska gibba immorn!
Men det verkar som en goldfarmer tagit över accet, har flera misstankar om det.
1. Grindar i tempest keep.
2. Involved in online-trading actions. (bannad)
3. Min kompis skulle få sitt guld idag som han köpt för en vecka sen och precis när jag blev bannad när han skulle fått guldet sa goldfarmerserna att dom hade "problem".
Åhh blir så jävla lack på detta... har mailat dom osv. men ni vet ju hur sega blizzard är på att svara.
Vad tycker ni jag ska göra? Det är försent att ringa nu men tänker göra det immorn...
För att skapa en diskussion, har ni vart med om liknande?