Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ert levebröd - lite Icecrown funderingar

Postat av Zokasox den 4 November 2009, 00:19
31 kommentarer · 168 träffar
Ja undrar va ni har för hemliga tipps o tricks på WoW för o käna Guld, Själv brukar jag köpa BoE tank Bracersena för Emblem of Valor (Bracers of Dalaran´s Parapets) och Sälja dessa på AH för en Summa på CA 3000 G ungefär, Sen säljer jag även Durotar Scorpion petet från Argent Tournament Grounds NPC`s, Eftersom jag har full Hellscream Triumph gear redan så köper jag även Crusader Orb för alla mina Triumph Emblems och säljer. På detta sätt får man in en hel del Guld, ett tipps för er som har dåligt med Guld helt enkelt.

Sen undrar jag när kommer Icecrown Citadel? Någon som är på PTR och kan säga hur svårt det är ? både 5 manna Dungeonen och 10/25 manna.

Jag tycker Icecrown Citadel enligt Bilder man finner på Internet om just denna Patch påminner väldigt mycket om Naxxramas i Design och utförande.
Föregående tråd
Nästa tråd

31 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 31 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..