Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Holy paladin i arena

Postat av EterNaZe den 3 November 2009, 11:10
14 kommentarer · 59 träffar
Tjenare alla. Jag har nu efter ett uppehåll på ungefär ett halvår börjat lira wow nu igen och har helt tappat kontrollen över arenaspelandet. Jag lirar nu med min polare som är ms warrior och vi fick direkt 0-11 i stats på 1400 rating. Jag har tidigare legat på 2k rating med andra klasser så spelförståelsen är inga problem, det är bara det att jag har problem på rotationen utav mina spells.

Min fråga är ganska simpel till er. Finns det någon som lirar holy paladin här som kan ge mig lite tips angående vilka spells som bör användas i vilken ordning för att få ut det mesta? Jag förstår självklart att det beror på vilken combo man möter osv, men lite tips på nya saker som kommit det senaste halvåret hade uppskattats. Letat på google lite och inte hittat någon uppdaterad guide än så länge, men alla tips uppskattas självklart!

Kommentarer som "bubbla+heala=win" uppskattas också eftersom jag tycker ni är så otroligt lustiga här på fragbite. ;>

Tack på förhand!

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..