Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hackad :S

Postat av LIDMAN den 28 Oktober 2009, 15:18
21 kommentarer · 133 träffar
Tja. Igår natt satt jag och spelade lite på min shaman. När jag är som mest inne i spelet ser jag att jag får 2 mail från blizzard men tänker inte mer på det. Helt plötsligt blir jag disconnected från servern -jag försöker logga in igen- men mitt password funkar inte :S jag kunde då inte gå in på "manage account" eftersom pw:et inte funkade så jag testar att klicka på "Retrieve password". Jag skriver in mitt accountname och min mail jag har registrerat på accet; mailen var fel. Jag har kommit fram till att det måste vart bytet av pw och mail som var dom två mailen från blizzard men när jag ska titta på mailen så finns dom inte i min inkorg. Det skumma är att om jag går in på ett mail, klickar på svara och sen går bakåt så står det att jag har 2 olästa mail men det ändras snabbt tillbaka till att jag inte ha några :S har jag en hacker som har tillgång till min dator? Spyware? Nån slags tracking cookie? hjälp!
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..