Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ensidia KrigaerN interjuv

Postat av Krigaern123 den 23 Oktober 2009, 01:15
39 kommentarer · 232 träffar
Ja som ni såg i mina tidigare tråd att Jag lirar i en av serverns bästa guilds. som jag för övrigt är MT i oxå. Skandinaviskt med mest svenskar i och vi tog ToC 25 HC ett tag efter Ensidia så vi var rätt bra med andra ord. Och nu ska vi ladda upp inför Icecrown, jag har precis mailat lite o skrivit till Ensidia folk på IRC och hört ifall vi kanske kan få en interjuv på deras hemsida, Ensidia.com allså. Och nu kommer ni snart inom en vecka förmodligen se en sån på deras hemsida om vårt guild om saker o ting går vägen. så keep checking www.ensidia.com

Peace out alla raiders, kom ihåg sluta aldrig kämpa me den där bozzen vet exakt hure känns sen när ni väl får ner han så what a feeling! så ni som sitter o PuG:ar TOC 10 och andra noob saker och wipar på Beasts kolla typ guider på www.wowhead.com o så o sen en till guide tips till er; fokusera, en av de viktigaste sakerna.

Jag kommer i framtiden lägga upp lite bozz guider o så på FB om intresse finns eller guider hur man organizerar sitt guild, och hur man ansöker till guilds och gör bra personliga ansökningar o så.

Peace
Föregående tråd
Nästa tråd

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..