Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Battlenet account - problem

Postat av armoryh den 21 Oktober 2009, 20:37
7 kommentarer · 394 träffar
Tjenare, har ett stort problem.

Jag har haft mitt account mergat till battlenet nu i över en månad och allt har gått bra. Men för 2-3 dagar sedan så mergade jag också min polares account (vi skulle spela lite på varandras etc)

Sen nu ångrar vi oss och det går inte unmerga något av accounten?

Vet inte heller vad jag ska skriva till GM.

Drog ihop något som

"Dear gamemaster, Me and my friend has screwed something up :P, two days ago or something like that we merged our wow accounts together through Battle.net (We were curious and wanted to see how it worked) And as stupid as we are we didnt read the agreement (That one who says that the merge is pernamently)

So we thought we could check how it worked and then "unmerge" our account again :p

... witch we couldnt :(

so wonder if you can unmerge "accountnamn" from my battlenet? (*****@hotmail.com)

Thx"

Men vill ju inte bli bannad för de ska tro att vi har spelat på varandras.

Går inte komma in på eu.battle.net nu atm vid inloggningen, men går det att unmerga mitt account? som har varit battle.net account i över 30 dagar?
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar