Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Skyldig

Postat av K-n0lla B-rudar den 16 September 2009, 21:25
63 kommentarer · 274 träffar
Tja för typ 4-5 månader sen när jag lirade wow så lånade jag 500g på wow av en kompis till nånting (kommer inte ihåg) och nu när vi gått i skolan efter sommarlovet ett tag så börjar han ta upp det igen (har sålt mitt acc och lämnat wow bakom mig) och säger att antingen får jag köpa spelet och köpa wow guld och ge tillbaka det eller betala i riktiga pengar ?!? jag sa först att jag kan betala 50 kr för att wow gulds företag brukar ta 1 krona för 10g. Men då säger han att jag ska betala 100 för att det tagit så lång tid.. jag bara WTF?

Men vad tycker ni fragbite? tycker ni att det är rätt att begära riktiga pengar för man lånat guld på det där skitspelet? :S

EDIT: Idag när jag och några "riktiga" kompisar var ute på rasten så stod nörden med sina finniga kompisar och spela fotboll och jag stog och snackade med mina polare.. sen efter ett tag gick han fram till mig och sa "Haru mina pengar?" Jag sa då

-Nej och jag tänker inte ge dom för det är fan wow guld inte riktiga pengar jävla desperata jävel!

-Asså fy fan vad dåligt jag sa ju åt dig att ta med dom igår.. fy fan vad patetisk du är. jag kommer ringa din morsa och säga att du ska betala..

-så du ska ringa och säga att jag är skyldig dig guld på WoW? hahaha fy fan hon kommer fan inte bry sig.

Då tar han upp bolljäveln och slänger den på mig och jag bara tänker /careface :P

men sen så tar han upp små stenar och försöker träffa men så jävla dålig han är... han träffar andra personer :P.. ahh men sen drog jag in och brydde mig inte mer om det..

EDIT: Nu berättade jag det för morsan och hon sa att hon skulle ringa rektorn -.- för han kastat sten och skjutit bolljäveln på mig och vi ska ha ett möte klockan ett men va fan PAALLLA!?!? så jävla överdrivet eller vad tycker ni? ska det behövas ha ett möte med rektorn bögjävlen och kuratorn + att min morsa ska vara med :S?? vad tycker ni?

Edit kommer :)
Föregående tråd
Nästa tråd

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..