Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Merging ett WOW-account .. hjälp!

Postat av disentangle den 22 Augusti 2009, 13:15
18 kommentarer · 198 träffar
Hej! Nu är det såhär att jag har ett STORT problem, och det är att mitt wow inte funkar när jag försöker logga in. Det började med att det stod något om att jag behövde omvandla wow-accountet till ett battle.net. Så då gick jag in på www.battle.net och gjorde ett account där. Sedan när jag loggade in så Mergade jag mitt wow-account. När jag väl hade gjort det så stod det att jag fick ett mail.

Jag gick in p hotmail och kollade. Då stod det att jag hade lyckats merga accountet, och fick sedan ett nytt: p***@yahoo.com

Sedan så stod det såhär:
From now on, you must use the above Battle.net account name and its password to play World of Warcraft and to access World of Warcraft Account Management for billing and subscription services. Your World of Warcraft billing information has not been affected by this merge.

Men liksom när jag skulle logga in på WOW så stod det att var fel lösenord och sådant.. asså precis som om det accountet inte exiserade. För jag är 100% säker på att jag har skrivit in lösenordet rätt när jag försökt logga in.

Men när inte det accountet funkade, försökte jag med min email-adress, då fick jag detta meddelandet:
There is no World of Warcraft game account associated with this Battle.net account.

Och när jag loggade in med det wow-account jag alltid och brukade logga in och som jag mergade med battle.net fick jag detta meddelandet:
This account os now attached to a Battle.net account. Please log in with your Battle.net account email address (example:john.doe@blizzard.com ) and password.

Har även försökt "Add game" på battle.net hemsidan och då försökte jag lägga till wow med min key, men det funkade inte. Har försökt allting känns det som och inte lyckats trots jag följt anvisningar de gett mig.

Kan inte heller logga in på www.wow-europe.com .

Har inte spelat wow på över 1 vecka nu och behöver verkligen HJÄLP!

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..