Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

freeza wow-acc

Postat av slaskig_hangpung den 21 Augusti 2009, 17:58
7 kommentarer · 164 träffar
Hej Fragbite!

Här om dagen när jag kollade mitt account på manage account så såg jag att jag fortfarande hade tid kvar, då slog det mig att jag hade failat fatalt! Jag tog förgivet att min tid hade gått ut i maj men icke. Så nu ska jag freeza accet och jag undrar hur man gör det för jag är lite osäker.

När jag går in på manage account och klickar på Change Subscription och när jag klickar på Cancel recurring subscription plan och sedan klickar på update står det (med grov översättning): "Är du säker på att du vill avsluta din prenumeration av World of Warcraft? ... Om du fortfarande vill inaktivera ditt konto online, var snäll att svara på dessa frågor ... om du får problem med att avsluta ditt konto, snälla kontakta..."

Sedan ska jag välja ett skäl till varför jag ska sluta spela World of Warcraft. Men det ska jag ju inte, jag ska ju bara freeza kontot! Ska jag fullfölja instruktionerna eller ska jag avbryta? Jag vill inte att 4 års krigande går upp i rök.

Jag är tacksam för svar!!!
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..