Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Paladin seals.

Postat av JZoN den 21 Augusti 2009, 10:57
3 kommentarer · 125 träffar
huhu

Hej fragbite * vinkar *.

Iallfall. Jag och en polare har diskuterat hur man gör bäst dps som paladin. På packs, mobs. Trash. Call it whatever you want.

Han envisas med att köra Corruption hela tiden när vi raidar. Medans när vi kör instanser och jag får köra retri, drar command och kommer i någolunda upp i samma dps som honom.

Men på senaste har jag kollat runt lite, dubbelkollat min specc och insett en sak. Att dom har gjort Paladiner mycket äckligare att lira.

Därför frågar jag på fragbite. Att använda corruption ger överlag bäst dps på bossar då man får upp lite stacks. Men vad är bäst på packs egentligen?

Mina teorier:

Seal of Righteousness: Enligt mig borde denna vara överlägsen på dpsen. Då man judgear högre samt har jag gjort större crits än med command.

Seal of Command:
PVP seal då den gör mindre skada än SoR men den håller manan vid liv om man har glyph.
Seal of Corruption:
Bara för lågvariga strider, bossar etc.

Vilket seal gör bäst DPS på packs?

22 personer har röstat

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..