Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wow funkar inte alls

Postat av Bangar-Inte den 20 Augusti 2009, 16:02
15 kommentarer · 122 träffar
Hej har ett litet problem med mitt wow. När jag försöker ladda ner patchen så blir det klart som vanligt på 100% men så kmr det upp en ruta : The file "C:\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\Program\\ \\\\\\ \\\\\\ \\\\\\ \\\\\\ \\\\\\ World of Warcraft\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\Wow.exe.temp " could not be renamed to "C:\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\Program\\ \\\\\\ \\\\\\ \\\\\\ \\\\\\ \\\\\\ World of Warcraft\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\Wow.exe". If this problem persists, you may be able to solve it by uninstalling and then reinstalling the game. If you are unable to correct this problem, please contact Blizzard Technical Support. (ConflictManager::ResolveConfl icts/2)
The file "C:\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\Program\\ \\\\\\ \\\\\\ \\\\\\ \\\\\\ \\\\\\ World of Warcraft\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\\\&# 92;\\\Wow.exe.temp " could not be deleted. (ConflictManager::UncreateObje cts)
To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors. :

Jag har repairat flera gånger , av installerat men går fortfarande inte. Sen såg jag att inte hade patch.mpg som är ungefär 4g i min data mapp. Jag fixade usb minne och drog över den från en kompis dator och sen drog in den i min data mapp. Funkar fortfarande inte samma sak kommer upp igen och patch.mpg försvinner efter varje gång försöker ladda ner patchen eller stänger av datorn.

Vad i helvete ska jag göra?

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..