Jag är desperat och vill åt någonting som är roligt. Nu. Jag slutade spela WoW typ 4-5 månader sen i tristess, har inte spelat seriöst på säkert ett år nu.
Jag älskade pre-tbc och tbc men nu i wotlk har jag totalt tröttnat. Clearade Naxx, OS och EoE de första veckorna, fast jag har ändå inte så bra PvE gear. PvPade mycket i TBC (tog Gladiator i S3 och S4) men tycker lvl 80 pvpn suger hårt. Inte ens orkat farma PvP-gear så det är inte ett alternativ.
Snälla, kom med förslag på saker som är roliga att göra i WoW innan jag ger upp hoppet om detta spel för all framtid. Vad är det du tycker är så roligt med det?
Förlåt för morgonstavning/-meningsuppbygg nad. Ställde klockan en timme tidigare. Fail av mig som ville upp 08:45 för att köpa In Flames biljetter >:(
Skrivet med min Android-mobil
Skrivet med min Android-mobil
det stöd jag kan hitta just nu är:
9kap 6§, försäkringsavtalslagen:
"...Försäkringsbolaget får dock till försäkringstagaren betala ett försäkringsbelopp som någon annan kan ha rätt till, om det inte framgår av försäkringsavtalet vem detta är och den berättigade inte heller hos bolaget har anmält att han själv vill bevaka sin rätt."
Svårt att tolka utan att veta allt men om du har anmält din rätt så skall det betalas ut till dig. Sen vet jag inte hur det blir när du utgivit fel kontonummer.
Enklast är ju att kontakta försäkringsbolaget?