Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

wow lagg, varför?

Postat av belle! den 9 Augusti 2009, 23:28
6 kommentarer · 40 träffar
Hej fb'are

har precis köpt en dator :

amd athlon x2 940 x4 BS 3,0ghz

4gig ram 800mhz

500hdd

powercolor hd4870 1gb

nu till frågan jag lirar wow och har hitils haft en väldigt bra fps osv, har iaf inte laggat men idag när vi körde 25man ulduar så var allt som med min gammle dator kändes det som, 30-40fps, blandat laggade som F när det var många mobs ute sammtidigt osv.. riktigt konstigt då jag inte har något skit på datorn, alla nya drivrutiner alla inställningar är som dom ska (så vitt jag vet) och jag kör inte ens med full grafik på wow, har som max "medium" och på vissa inställningar i spelet har jag även low. värkar dock inte hjälpa. har inte hunnit testa efter det men jag antar att det inte kommer hjälpa.

så nu undrar jag kan det finnas någon dator/wow inställning jag missat eller kanske har jag inte den allra nyaste drivrutinen till mitt kort.

vsync är av, då jag på vissa ställen når 250fps

kylningen är bra 35C~

tacksam för hjälp

OT: av dom fyra kärnorna processorn har använder wow 2, inget med saken att göra kanske ?
Föregående tråd
Nästa tråd

6 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 6 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..