1
skumt felmedelande.
Postat av Zeyto den 19 Juli 2009, 15:03
31 kommentarer · 30 träffar
Hej.
Skulle installera wow på min morfars dator ( den är rikitgt nice )
men jag har inte cd skivorna här hos han så jag ladda ner wow från deras hemsida och installera.
Då fick jag wow -tbc-wotlk och jag vill bara ha wow.
Så jag ladda hem wow från någon torrent istället.
problemet är nu att när jag ska installera wow från torenten så får jag det här felmedelandet.
The file "ProductDefs.xml" could not be loaded.
så jag tänkte att det kanske var installer.exe som bugga så jag tog den från den jag ladda ner från wows hemsida.
samma medelande...
Men det funkar att installera från deras filer fast då får jag shity tbc och wotlk och jag vill ha orginalet.
Efter lite google sökningar så var felet tydligen att CD läsaren inte kunde göra något eller nåt sånt WTF?
Jag installerar ju från hårdisken..
Så vad kan felet vara?
Fanns med en patch fil för US men jag ska ändå lira pre tbc private så det borde väll inte spela någon roll?
Skulle installera wow på min morfars dator ( den är rikitgt nice )
men jag har inte cd skivorna här hos han så jag ladda ner wow från deras hemsida och installera.
Då fick jag wow -tbc-wotlk och jag vill bara ha wow.
Så jag ladda hem wow från någon torrent istället.
problemet är nu att när jag ska installera wow från torenten så får jag det här felmedelandet.
The file "ProductDefs.xml" could not be loaded.
så jag tänkte att det kanske var installer.exe som bugga så jag tog den från den jag ladda ner från wows hemsida.
samma medelande...
Men det funkar att installera från deras filer fast då får jag shity tbc och wotlk och jag vill ha orginalet.
Efter lite google sökningar så var felet tydligen att CD läsaren inte kunde göra något eller nåt sånt WTF?
Jag installerar ju från hårdisken..
Så vad kan felet vara?
Fanns med en patch fil för US men jag ska ändå lira pre tbc private så det borde väll inte spela någon roll?