Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Köpa en ny dator

Postat av VIrginmar den 14 Juli 2009, 19:16
7 kommentarer · 119 träffar
Tjenare, jag vet att det finns massor av trådar med datorköp. Men eftersom att datorer ständigt sjunker och priser ökar och minskar så skriver jag en ny.

Min dator som jag har haft i ca 4 år har nu till sist kastat in duken efter en massa slit. Så nu är det dags att skaffa en ny. Jag vill ha en gaming dator som inte behöcer klara mycket mer än att man ska kunna spela wow med 100 fps och klarar av dagens nya spel med ganska höga inställningar laggfritt. Datorn kommer inte användas till mycket annat, bara musik och andra enkla saker som till exempel film och skolarbete. Jag har en ganska begränsad budget så inga monsterpriser är välkomna! Har ni något bra tips så får ni gärna kommentera! SEn som diskussion, hur mycket kommer en dator som jag behöver att kosta? Tack på förhand! :)

Eftersom att många frågar så skriver jag att jag har en maxbudget på ca 10 000kr.

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..