Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

problem med WoW

Postat av roninx den 9 Juli 2009, 03:04
11 kommentarer · 26 träffar
har ett problem som jag inte har kunnat löst ännu. Därför vänder jag mig till fragbite för att kanske få bort dessa hacken.

Problemet är att när jag spelar WoW och sen när jag varit online typ 30 min och sen trycker upp något från mini menyn. t ex när jag tar upp Character så hackar det till typ i 1 sekund. Fattar inte varför det blir sånt där litet lagg när jag bara gör det. Har inget avancerat ui som kräver mycket. Ligger på runt 140-150 fps vanligtvis men sen när jag trycker på C för att få upp character så droppar den ner till 30 och sen efter typ 0.1 sekunder så går den upp igen till 100+. Har en stabil dator, Windows Vista 32 bit och Ati 4800 hd radeon 512 mb GDDR5 om det skulle hjälpa er något. Kör även med CRT skärm.

Det blir så även om jag trycker upp friends eller något annat. Blir jobbigt när man raidar osv om man råkar komma åt någon key och så hackar det till. Har tyvärr ingen video på detta men hoppas ni förstår vad jag menar.

Har tagigt bort onödiga addons. reparerat filerna, bytt skärm, sänkt grafik inställningarna och upplösning men det hjälper iallafall inte.

Tacksam för seriösa svar :)
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..