Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

motorcykel bike mount på wow

Postat av foshuz den 21 Juni 2009, 18:34
70 kommentarer · 892 träffar
tja jag behöver lite hjälp
en snubbe som spelar på min server skulel göra en motorcykel (bike mount) åt mig men han sa att det var skitdyrt och att det kostade 17000 guld trodde inte på han frågade nåra polare o dom sa att han inte ljög. kollade thotbot o där stode att de kosta så mycket så jag trodde på han.
jag hade bara 500 ugnefär så jag köpte på itemgarden 17000 guld (vet inte om de va billit vet inte hur mycke en dollar e i kronor men använde morsans kort så inte mitt problem xD)

så jag fick pengarna efter typ ett par dar asataggad på å få mountet så ja kontakta snubben som sa att det skulle ta typ ett par dar o crafta den för att det var så mycke o crafta, och de måste de ju va för det är ju ett mount och typ bästa mountet på wow?
vänta tappa bort mig lite
juste han skulle göra den o det skulle ta nåra dar så jag har väntat i ungefär 3 veckor nu........ tar det så här lång tid?? ja hittar han inte på min friendlist längre men kan stava fel på hans namn eller något ja vet inet någon som känner han han heter deamondk eller daemondk eller demondk eller damondk på shatterd hand?

hur lång tid tar de o göra mounte?? vill gärna veta från nån som har mountet själv (som ja också kommer ha snart) så här på sommarn ere skönt att va bra på wow

70 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 70 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..