# The newest season of Arena gear can only be purchased if you meet the requirements with your 3 or 5 player team rating. Rating requirements from 2 player teams can still be used to purchase the previous season of gear.
mmo-chamions.com
Old för de flesta men ändå, vad tycks?
Har dom inte en viss vanish spell att fixa istället?
2v2 kommer att dö ut totalt, man får mer pts lättare i andra brackets. Dock kan det vara lättare att sätta Glad i 2v2 för vissa klasser(plate/treeform dvs)
Fortf retarderat.
Vill bara tillägga det att sedan denna nya jävla nåben som har hand om pvp sektionen så har dem tappat cirka 2 miljoner spelare, varför inte skaffa en ny?
mot dk,druid - gå på en druid när han inte är hottad och cc:a dkn. Utan ngra hots på sig så går druider ner SÅ SJUKT enkelt, ni måste bara hitta rätt tillfälle! Och folk som klagar på att klasser är OP, är inte spec bra själva...
visst druid / plate är svårt, men inte så svårt som riktigt bra cc team!
Spela quake, dota eller starcraft istället.
Jag spelar också på cyclone wihoo Nickar Qnaf!
nu blev jag lite ledsen, jag spelar ju bara 2v2, har aldrig haft roligt i en annan bracket :/
#31, spelar på shattered hand :o, jo men dk druid är ju lite lättare än dk mage ;P eller ja, det kanske inte krävs så mycket skill för dk druid, men det tar fortf skill! :)
nickar Dyarti, sitter i ulduar atm hora vad tråkigt ;s
Det är ju pinsamt att du nästan lurar dig själv, er högsta rating har varit 2135
ONT: blizzard har fuccat hela wow så skit i spelet...
#23 Ekrox
2009-06-21 00:34
#22 nej jag spelar DK mage och är 1a rankad på cyclone och top 10 i världen, så jag tror nog att jag vet vad jag snackar om.
visst druid / plate är svårt, men inte så svårt som riktigt bra cc team!
Du skriver att du ÄR rankad 1 på CYCLONE och top 10 i världen, med 2000~ rating ...
Att man inte får gear kmr inte göra någon väsentlig skillnad.
-frustrerande när man förlorar/är på väg neråt.
-Tar upp mycket tid
-TRÅKIGT, vem vill sitta och farma guld och nöta bgs?
-Nördigt
-Dyrt
-Många kaxiga spelare
Nu tror säkert många att jag är en sopa och blir less pga att jag är kass, men nej, har åtminstone haft 2100-200 i både 2v2 och 3v3, så är inte helt hjärntvättad.
Någon som kan komma med några bra punkter om WoW då?
#10 RMP har INTE varit bäst hela tiden. Under S3 spelade Druid/Warrior/Warlock mycket.. M.FL
men rmp har aldrig varit dåligt!
Vad är samma combo? Resto durid + Warrior eller?
Lolz, man brukar faktiskt möta flera andra setups.
I 3v3 dock är det ALLTID samma combo, RMP såklart.
Så snacka inte.
och jag tycker det är bra, för många 2v2 heroes, (dkpalas, druid warriors, rogue priests)
du födde i en bastu tja