Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Retri paladins, Paladin changes.

Postat av Kirurg1 den 18 Juni 2009, 21:51
59 kommentarer · 116 träffar
http://www.mmo-champion.com/in dex.php?topic=65779.0

När jag läser detta blir jag lite besviken (jag inriktar mig på Retribution delen).

Blizzard kommer ta bort Seal of Martyr/Blood och buffa Seal of Command och Seal of Vengeance på något sätt... på grund av att Martyr tog skada på en själv i PvE... Värdelöst i mitt tycke då man fick upp hp't lika snabbt av en judgement och Divine Storm!

Vindication, spellen som stackar 3 ggr och ger dig 9% mer damage kommer bytas ut mot någon form av Demoralazing Shout (stavning)... Vadfan är detta? Jag blir lite besviken nu när TVÅ spells tas bort/blir utbytna... känns inte som paladins längre.

Exorcism kommer ha en cast time men kommer vara available mot players.

Art of War funkar som shamanernas Maelstorm Weapon, du kan nu göra instant flash of light eller instant exorcism.

Crusader Strike får en kortare cooldown (4 till 6 sekunder) och en damage nerf.

Alltså, våran burst försvinner och ingen som helst interrupt? Hur ska vi kunna döda healers? Vi blir som warriors utan interrupt!

Jag är smått besviken för det känns inte paladinaktigt längre, blir som en warrior utan interrupts...

Diskutera på! Och nej, jag är inte ledsen för att jag inte kan "facerolla" längre som jag faktist aldrig har gjort. Mera att paladinkänslan börjar tona bort med alla dessa spellchanges...

59 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 59 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..