De e så här va, min polare som vill migrera till min server får inte, för att dom har tydligen "stängt av" kreditkorts användning på hans acc..
Någon idé om varför ?
Eller hur man kan fixa det ?
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Som #1 introt var kanske en av dom skönaste jag hört, refrängen tycker jag du skulle gjort mer "pampig" mer tryck i alltså. Men fan annars bra låt, vilket program använder du dig av?
#5 Fan vad glad jag blir av dina ord. Ska absolut fixa till det sen när jag släpper den framöver.
Jag använder mig av FL studio där jag har ett flertal bra plugins. Dom ska jag kan rekommendera här direkt är absolut Nicky Romeros Kickplugin och hans sidechainplugin. Riktigt bra vst:s och man kan göra en riktigt skön låt med bara dom egentligen :P (Med en bra synth då förstås). Harmless och massive är mina "favoritsynthsprogram".
Som #1, sen är jag inget proffs på musik själv men det känns enformigt med den här "drag melodin" du har loopat igenom hela låten om du förstår vad jag menar? Vet inte vad sånt heter. Kanske variera tonart osv så de känns som det händer ytterligare något med låten :)
#10 Jag förstår helt! Är sugen på att göra lite mer tryck i untzet för det första och sen efter få in något annat då jag tycker att den andra delen av låten inte är lika bra just nu. Återigen tack för feedback!!
#12 Lät likadant? Sen byt för fan ut den där vengeance effekten som är en clap med lång reverb. Fan spyr varje gång jag hör den, den är så jävla uttjatad :D
#15 Den vid 1.00 , 1,15 , 1,22 , 2,15 osv
Nej vill bara testa om jag kan göra den lite bättre, skickar den till dig sen kan ta bort den från datorn dirr om du tror att jag ska stjäla den? :P
#16 Ah ok. Den. Tycker den ger ett sånt skön boost när untzet väl kommer.
Du kan gärna få göra en remix där jag kan skicka dig dessa grejjer men isåfall efter jag släppt låten!
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Jag använder mig av FL studio där jag har ett flertal bra plugins. Dom ska jag kan rekommendera här direkt är absolut Nicky Romeros Kickplugin och hans sidechainplugin. Riktigt bra vst:s och man kan göra en riktigt skön låt med bara dom egentligen :P (Med en bra synth då förstås). Harmless och massive är mina "favoritsynthsprogram".
// 94hezone
#14 Haha vrf skulle jag låta dig göra om min låt för?
Nej vill bara testa om jag kan göra den lite bättre, skickar den till dig sen kan ta bort den från datorn dirr om du tror att jag ska stjäla den? :P
Du kan gärna få göra en remix där jag kan skicka dig dessa grejjer men isåfall efter jag släppt låten!