Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Fuckat upp WoW account

Postat av aaaaafaaan den 24 Maj 2009, 14:23
16 kommentarer · 121 träffar
nu har gjort största failen nånsinn ang wow

så här är d :

fick wow hem här nån dag sen

gjorde ett 10dagrs trial acc som jag skrev med random email och namn osv. (eftersom jag haft ett trial acc förut o man får inte ha 2 på samma mail).

hur som helst, sen kort efter la jag till min autentication key på det accet. det gick osv. men då kom jag ju på att jag har random email o sånt skit.
så jag gick till change email, men där stod det att det skulle skickas instruktioner till gammla mailen :! (vilket jag inte vet efter som det var nå random).

och sen tänkte jag, hmm, kanske om jag tar cancel account. tröck där skrev vrfr, sen stod det att jag kan ändå spela tills min nuvarande subscribition har gått ut (10 dagars) går ut 1 juni.

så jag undrar, kan jag då efter det öppna/göra ett nytt acc med min autentication key eller är den helt åt helvete nu?

har även skickat account billing support om detta om 2 saker, 1. ändra email, 2. ta bort autenticion key från det accet och öppna om keyn.
Föregående tråd
Nästa tråd

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..