Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Double Rogue combo

Postat av SK | ills den 13 Maj 2009, 03:58
11 kommentarer · 92 träffar
Hai alla nattmänniskor :D!

Jag dingade 80 på min Rogue för några dagar sedan.

Eftersom jag inte kände nån på servern och att man behöver skapligt gear som DPS (speciellt Rogue då) för att komma in i raids. Och jag orkade inte direkt joina någon random guild som inte ens börjat med Naxx än för att fixa PvE gear.

Så jag gav mig direkt in på PvP.

Just nu har jag 2 Hateful, legs och gloves., Hateful och Deadly-ringarna och WG-boots.

Och behöver bara 12k honor för att köpa Hateful chestet.

Så kommer ligga runt 340 resi.

Resten av gearet är mest blåa och 2 st Vindicator items (Bracers och Neck).

Har även LW BoE waist och shoulders.

Problemet just nu är mina vapen, jag har Titansteel daggern i main hand, och om 3 dagar får jag Argent Tournament daggern.

Så kommer ha skapligt gear om några dagar.

Men nog om mitt gear (Ville att ni skulle få lite bättre inblick i min situation bara :) )

Jag kör 2v2 med en Rogue. Han har inget PvP gear, förutom PvP trinket.

Några PvE epics, men vad jag har förståt så behöver man inte resi för Rogue Rogue combo.

Vi började köra precis ikväll, körde lite matcher. Vann typ 4 matcher av 10. Gick ju sådär.

Han gjorde bra ifrån sig, så han kan sin klass.

Han funkar att satsa på arena med, med andra ord.

Har några frågar ang. våran combo.

1. Funkar det med PvP gear i våran combo? Eller ska båda ha full PvE (För att han kommer köra i PvE gear)

2. Vilka poisons ska man ha? (Jag vet att det beror på vilka man möter, men vilka poisons ska man börja med innan matchen startar?)

3. Jag kör Mutilate / Prep, som alla andra Rogues atm. (43/5/23). Men funderar på att köra Sub eller Combat. Tror ni Combat funkar om han stannar som Mutilate?

4. Isåfall hur blir spelstilen?

Tack för mig!

Hoppas ni kommer kunna besvara iallafall dom flesta av frågorna.

/ !?

EDIT: Okej tack för alla tips. Jag testar Combat :)

Bästa Setupen?

79 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..