Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ze noob-frågor :> (sp- och guld-frågo

Postat av Aleee den 31 Mars 2009, 16:50
9 kommentarer · 25 träffar
Okej, har lite saker som jag gärna skulle vilja få svar på. :>

Har precis fått ”Illustration of the Dragon Soul” till min shadow priest och jag undrar om jag förlorar dps till sw:p ifall inte alla stacks är uppe, eller spelar det ingen roll?

Jag undrar även om jag ska clippa mf för dp och vt, ska man vänta på de sista ticsen?

Jag vart för slö för att fixa min epic flying och tänker skaffa de. Jag har herb och enchanting atm, men har bara ~250 skill i enchanting (lvlar den atm). Så jag undrar vad det effektivaste sättet för mig att skaffa guld på utan att använda ah. Jag kan inte använda ah och prisrna på min server går upp och ner. Har försökt några gånger men folk kommer bara och säljer billigare och jag får typ inge sålt. Kanske använder fel taktik, vem vet. :P Jag funderar på att göra darkmoon kort för att min kompis kan göra de åt mig. Men är det värt att slösa herbsen på dem eftersom man kan ha väldig otur och kortens värde kanske minskar.

Tack på förhand.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..