Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

PvP 3.0.9

Postat av T0ny den 25 Mars 2009, 23:19
126 kommentarer · 114 träffar
Tjoflöjt!
Tänkte bara se om det fanns några arena nötare här. Berätta gärna rating, klass, setup etc etc. Själv spelar jag rogue, har börjat för nån dag sen igen efter ett par veckors uppehåll och förstod genast varför jag la ner pvp'andet. Rogue är en broken klass i pvp, visst går det få highrated men överlag ligger vi i samma 'zon' som warriors och druider. Tycker det är lite underligt att inte blizzard gör något åt detta.

Surfade nyss runt på sk-gamings ranking och även mmo-champion och kom över denna bilden över hur blizzards turnerings servrar i Usa ser ut atm. http://static.mmo-champion.com /mmoc/images/news/2009/march/u stournament0329.jpg och om man kollar sk's ranking så finns det knappt några rogues/warriors/druider där alls. :S

Tycker rogues är löjligt dåliga just nu om man jämför likvärdig gear och skill. Kanske borde börja spela på nån av mina alts. Druid! just ja, dem är inge vidare heller. Warrior! Nej samma sak där. Har 3 klasser och alla dem är mer eller mindre broken. MEN observera, även att dem är kassa så kan man fortfarande ta 2k. Men det känns inte motiverat att levla upp mina alts när jag antagligen kommer sitta i samma sits med dem som jag sitter med roguen, speciellt som warriors nerfas _ännu_ mer. GG blizzard.

Nåja, trådens syfte är att diskutera arena pvp'n som den ser ut just nu. Vad tycker du är bra/dåligt? Vad skulle du vilja ändra på? Utveckla gärna era svar istället för att be om en buff för en viss klass kan ni tex. berätta gärna vad för ability ni vill buffa.

Höll nästan på att glömma. Högsta rating jag spelat efter den stora mutilate nerfen är 2000.

Är det balans i arenan atm?

244 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

126 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar