Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

För sent att börja, igen?

Postat av ;kRALLE den 22 Mars 2009, 23:35
56 kommentarer · 44 träffar
Tja, har ett litet dilemma här som jag behöver hjälp med, då jag inte är tillräckligt mogen i huvudet för att fatta detta beslut själv..

Jag har en 80 undead rougue med några epic-prylar på, och lite blått skräp. Jag har spelat rogue från dagen då TBC släpptes, men aldrig lirat i någon imba-guild då jag alltid smygit omkring i kara/gruul. Anledningen till detta är för att jag inte har tagit spelet på allvar, utan bara lirat för skojs skull. Jag har även bytt och jiddrat med massa olika accounts, mest för att testa olika klasser och se vad jag tycker om att lira. Men rogue är min grej, det är klassen jag kan.

Jag har gymmat i 8 veckor nu och kör 3 dagar i veckan, samt jobbar 7-4.. 5 dagar i veckan.

Frågan är nu, är det värt att börja lira nu, och satsa på att komma lite längre? Jag gillar spelet lixom, men har runt 1000 guld och ingen episk flygare så det känns lite tungt det med =D Men, 2 dagars spelande i veckan, kanske några timmar under helgen.. Kommer jag någon vart på det? Jag vet inte ifall jag är kvar i min förra guild, men vi hade iallafall clearat HC och Normal Naxxramas och OS etc. Innan jag slutade. Om jag INTE är med i guilden längre, är det värt då?

Förlåt om detta vart jävligt vingligt och yrt, men jag har inte sovit sen natten mot fredag och är jävligt slut i huvudet. Uppskattar om någon som spelar och kan spelet kan svara på mina frågor. Jag är sugen på att lira igen, men vill inte att det blir som sist - hänga runt i normal naxx etc.

Tack för mig och somsagt, sorry för allt tjafs i texten, och jag ursäktar även eventuella stavfel. Och jag vill inte ha några kommentarer om att WoW suger, och är värdelöst och sånt skitsnack, för det var inte vad tråden handlade om. :-)

- Fått några PM om armorylänk, och eftersom jag inte orkar sitta och svara på alla PM med armorylänk så får ni den här.

http://eu.wowarmory.com/charac ter-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=S haddz

Inte mycket att skryta över, jag vet. Men å andra sidan har jag inte lirat mycket, dingat 80 och slutat, i princip.

MVH

ORG12

Ska snubben börja med spelet, igen?

139 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar