Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

3.1 Rogue specc

Postat av raawr den 25 Februari 2009, 11:30
12 kommentarer · 216 träffar
Tjenare Fragbite!

Antar väl att denna tråden bara angår rogues men men :)

Rogues combat pve blir nice buffat i 3.1 som ni kanske vet, men även mutilate. så vad ska ni gå och vad tycker ni om den speccen jag funderar på att köra?

Vilket träd ska ni köra för PvE?

Kan tillägga att jag rollade rogue precis innan wotlk så hann inte lira rogue något på 70.

Här e specen som jag funderar på att köra efter patchen (Dock så har wowhead inte uppdaterat men om talents ligger kvar på samma ställe så)

http://www.wowhead.com/?talent =f0eb0ehZMgVoxcxoru0xRx

eller ska man köra på mutilate spccen? http://www.wowhead.com/?talent =f0ef0exoVboIuVo0xV0hZxb

Skill Change:

-Envenom now gives an additional 15% chance to apply Deadly Poison and a 75% increased frequency of applying Instant Poison for 1 sec plus an additional 1 sec per

Combat:

- Adrenaline Rush (Tier 7) cooldown reduced from 5 minutes to 3 minutes.

- Lightning Reflexes (Tier 4) is now a 3 point talent and Increases your Dodge chance by 2/4/6% and gives you 4/7/10% melee haste. (Previously just increased dodge by 1/2/3/4/5%)

Assassination:

- Hunger For Blood (Tier 11) changed to: Enrages you, increasing all damage caused by 15%. Requires a bleed effect to be active on the target. Lasts 30 sec. (Previously increased damage by 5%)

- Improved Poisons (Tier 4) changed to increases the chance to apply Deadly Poison to your target by 2/4/6/8/10% and the frequency of applying Instant Poison to your target by 10/20/30/40/50%. (Previously increased chance to apply Deadly and Instant poison by 2/4/6/8/10%)

Blev lite mycket text men men.

EDIT: funderar även på att byta ut en Glyph, Glyph of Slice and Dice (4 sec extra) mot Glyph of Adrenalinerush (1 min kortare CD på AR och 5 sec längre bufftid på AR)

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar