Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Enhancement Patch 3.1.0

Postat av Znipp den 25 Februari 2009, 00:17
4 kommentarer · 137 träffar
Tjenare fragbite, gick nyss igenom lite av vad de tror kommer bli ändringarna i nästa patch eller iaf vad som körs på PTR just nu och sen stannade jag upp på shamaner och fick syn på denn enorma buff för enhancement såvad tycker ni shaman älskare kan detta vara combacken för winfury!?

Enhancement
Skills

Bloodlust and Heroism now puts a debuff on you preventing you from using gaining the benefits of them for 10 mins. They now have a 5 min cooldown. (Previously had a 5 min debuff with a 10 min cooldown)
Talents

Improved Stormstrike (Tier 8 ) now has a 50/100% chance to grant you 20% of your base mana when you Stormstrike.
Stormstrike (Tier 7) now affects the next 4 nature attacks but only lasts 10 secs now. (Previously only affected 2 attacks and lasted 12 secs)
Unleashed Rage (Tier 6) is now a 3 point talent. It now passively increases your agility by 1/2/3% in addition to causing your critical hits with melee attacks to increase all party and raid members' attack power by 4/7/10% if within 45 yards of the Shaman. Lasts 10 sec.
Spirit Weapons (Tier 5) now reduces all threat, just not melee threat.
Toughness (Tier 4) now increases stamina by 2/4/6/8/10% instead of increasing armor value.
*New Talent* Frozen Power, Tier 6, 2 point talent - Increases the damage done by your Frostbrand Weapon if it is enchanted on your main-hand weapon by 10/20%, and your Frost Shock has a 50/100% chance to root the target in Ice for 5 sec. when used on targets at or further than 15 yards from you.

Som tillägg kom även denna talenten på elemental trädet:

*New Talent* Booming Echoes, Tier 8, 2 point talent - Reduces the cooldown of your Flame Shock and Frost Shock spells by an additional 1/2 sec., and increases the direct damage done by your Flame Shock and Frost Shock spells by an additional 10/20%.

så vad tycker ni man kan ju dra slutsatsen om att kan man dra ner frostshock till 4 sec och den ska permfrosta i 5 sec så vette fan vad blizz tänker med men diskutera gärna fritt runt detta

peace alla wow nirds :)
Föregående tråd
Nästa tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..