Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

wow addons...

Postat av hysz den 22 Februari 2009, 18:27
1 kommentarer · 170 träffar
så min mate behöver en en gång hjälp med att posta en tråd då han redan postat en idag och nu har han probs med sina addons;

tbh så tror jag att jag har gjort mest trådar angående problem på fb, men hittils har ni varit till min hjälp och vänder mig därför ännu en gång hit.

Nu är det mina addons som krånglar, tar clearfont som ett exempel. Lägger in clearfont i addons mappen, har redan ace2 där. Startar spelet, ace 2 och clearfont är ibockade i addons listan. Loggar in på min gubbe. Vart är clearfont?.. Ser inte ett enda spår efter addonet och blir därför mycket misstänksam.. :S
Har även ett annat problem btw, om jag trackar undead så kmr inte ikonen upp där man ser vad man trackar, utan den stannar på den föregående grejjen jag trackade, händer bara med undead och inget annat. GRYMT IRRITERANDE.

Well well, någon som har stött på liknande problem? Tacksam för hjälp ;DD

Tack på förhand.
Nästa tråd

1 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 1 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..