Har läst mycket mycket saker här nu på fragbite och tänkte spendera min 30 minuters tid till er innan jag drar och tränar.
Har även läst hur alla har problem med tjejer? hur kan ni ha problem med tjejer? är ni för fega?
Då måste ni försöka få bort den där skräcken ni har, när jag var runt 12 år så var jag väldigt rädd och blyg för tjejer, när dom fråga mig om jag kunde ringa dom / träffa dom, ni kan inte tro att msn och bilddagboken kommer rädda er hela livet, hur skulle det vara om du var väldigt social på internet, sen träffar du henne så är du helt tyst, hon kommer tycka att träffa dig var största misstaget, hon kommer säga till alla andra tjejer hon känner " johan han är så jävla tråkig när man träffar han ,men på msn blir han en helt annan person ". Tänk när du blir äldre då tjejerna inte använder msn du kommer bli totalt körd du kommer sitta i din lägenhet helt för dig själv som en enstörning.
Du måste vara på, och försöka hitta på något roligt med henne, du kan alltid fråga henne om ni ska kolla på film eller varför inte göra något nytt jag testa på i helgen? jag frågade en tjej om vi skulle åka skridskor, hon tyckte jag inte var som alla andra sa hon. Alla killarna hon hade varit med hade alltid vilja fika eller kolla på bio, hon tyckte det var väldigt tråkgit att göra om samma sak hela tiden, så jag tog henne på en skridskor tur. Vi åkte och hade kul ( när man åker runt behöver man inte snacka så mycket och pinsamheten tänker man inte på ) SÅlänge du kan åka är allt okej, bara ta med henne helst när det är lite mörkare blir mer mysigt då. Vi åkte runt där i kanske en 2 timmar, sen låg vi där på isen och kolla upp när snön åkte ner, det var väldigt myste så pussas vi och hånglade, sedan när klockan var runt 1 på natten, fråga hon om jag ville hänga med henne hem och sova, men jag kunde inte för jag skulle åka bort på morgonen med familjen hos mormor och äta middag. Så jag följde henne hem istället och pussa henne lite smått och drog sedan hem.
Sedan när jag kom hem, logga jag in på msn så skrev hon direkt och undra om vi skulle göra något ( idag ). Visst sa jag, så snacka vidare, hennes kompisar har tydligen kollat in min bilddagbok. Hon måste ha pratat med sina kompisar hur gullig jag var som tog henne på en utflykt.
Men nu ska jag dra och träna och sedan dra och träffa den nyatjejen. Men hoppas ni lärde er något nytt.
Går det bra när ni är med tjejer?
eller är ni blyga och tysta?
kan vara lite stavfel där och där men det bjuder jag på (L).
Ha så fint alla, lycka till. Puss