Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Vi hatar Blizzard/Wow!

Postat av Tulips den 11 Februari 2009, 19:07
114 kommentarer · 153 träffar
Hej,

Jag är så arg så jag nästan exploderar! Så jag måste uttrycka mitt hat mot blizzard. Denna historia kan göras lång men får korta ner den lite.

För det första kan jag börja med att säga att jag själv har spelat wow , men ångrar det starkt idag! All tid som har gått i spillo, alla pengar som spenderats på gamecards, leta grupp till instance i flera timmar utan lycka och när man tillslut får en grupp lämnar en och hela gruppen disbandar, alla måltider man har missat pga raids, alla andra saker man skulle gjort istället för att stirra in skärmen på en fantasivärld.

Att blizzard tar ut ca 249kr för ett gamecard är sanslöst. Visst jag förstår att det kostar pengar att hålla uppe servrarna etc... men när dom inte ens klarar det jobbet börjar man ju undra vad pengarna går till egentligen?! Buggs som dom inte fixar, massa LAGG! (REMOVE WINTERGRASP).

Spelar ni för att ni är beroende eller spelar ni för att det verkligen är bra?
Vad tycker ni? Spelar ni själv wow och isåfall varför?

Allt jag har och säga är BOTTEN IS NODD!

WoW/Blizzard

417 personer har röstat

114 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 114 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..