Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Trial acc, osv!

Postat av sajjon den 30 Januari 2009, 12:17
5 kommentarer · 25 träffar
Tja alla ja o en polare rafar "aldrig gjort de förut" sen idag så eller nyss så köpte jag wow över sidan på account management, och INNAN jag gjorde det så fanns det ju en ruta på sidan "Upgrade account" sen skulle man skriva in dära, verification code, men när ja köpte det försvann rutan från sidan, men har kvar verifaction code. Behöver jag inte skriva in den eller? sköts det automatiskt?

Sen undrar jag även hur långt tid det BRUKAR ta, det står ju 72 tim, men om det brukar gå snabbare?

Det kanske e så att när accet har blivit uppgraderat DÅ ska jag skriva in verifacation koden?

Sen en grej till, en polare sa idag i skolan att när man gjort de som ja gjort så går man in på Change subscription o fyller på en månad och det kostar ingenting? För man brukar ju få en månad gratis när man köper WoW också. Stämmer det?

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..