Tja, för ett tag sedan såg jag nån med en addon som hade själva sentinel grejjen som man har i wc3 när man är night elf.
Altså där kartan är och alla spells, Det där Trädliknande grejjen..
Äääh länkar nån bild ist
http://www.gotfrag.com/files/u pload/pinky_middleneutrals.jpg
kan nån säge vad den addonen heter ?
eller om nån vet ifall den finns i "scourge version"
Tacksam för svar
HOJIJI
http://ensidia.com/forum_topic .php?forum_id=36&topic_id=2928 5
1. Stealth
2. Den där som blir bleed(i stealth). Vet inte vad den heter men du fattar nog.
3. Hunger of Blood
4. Mutilate till 5combo points.
5. Slice N' Dice.
6. Mutilate till 5combo points.
7. Envenom
Kan ha helt fel men tror det är den rotationen vår rogue i guilden har. 13k singen 25man.
Garrote -> HfB -> SnD -> Muti till 4-5 -> envenom -> muti 4-5 osv :D Jeg faceroller muti osså yo :DDD:D::D:D:D F1 QL
I min combat OS kör jag Rupture-less
Kör SS dirr från stealth eller skippar stealth (ej kollat om det är bra eller ej) --> 5p SnD --> 5p Eviscerate och repeat. Hur du använder cooldowns beror på vilken boss det är. Jag kör dock bara combat i 5-man HCs så poppar Adrenaline Rush dirr när jag är under 50 energy och efter det Blade flurry. Killing spree när AR tickat ur.
Nu är det iofs ett bra tag sen jag slutade spela, men när jag fortfarande spelade så gjorde man mindre dps om man använde rupture, än om man använde alla combo points till envenom
Stealth>Slice N Dice>Mutilate till 3 points>Evenom>Slice N Dice. Repeat
glhf
Rotation - Sinister Strike till 5 CP > Killing Spree > SnD > Poppa CD's > Använd Eviscerate så fort du har 5 CP efter detta, ibland fyra beroende på hur lång tid det tar tills din SnD går ut.
Som #17, 4cp eviscerates är bättre än inga alls.
förövrigt så är glyphs viktigt jag körde, Killing spree -> eviscrate -> Snister strike. samt Glyph of vanish , glyph of safe fall, och glyph of blurred speed
Tack hej.
Lol på alla som säger fel :)
"Detta inkluderar trådar med frågor som lättast besvaras med hjälp av en sökmotor."
Ska man tolka den regeln ordagrant så kan i princip allting relativt lätt hittas med hjälp av Google.
#25 Alla har vi varit nybörjare en gång i tiden. Det var nog många som sa det om dig också när du började.
Garrote upp från stealth, SS till 2-3 combo points - SnD - SS till 5 combo points - Rupture - SS till 2-3 combo points - SnD igen - SS till 5 combo points sen Rupture eventuellt Evis ifall du fortfarande har tid kvar på din rupture.
Och så fortsätter man så hela tiden, poppar AR och KS när du känner för det. AR kan vara go att ha till BL och KS är fin att börja allting med ifall man känner för det.
Slice and Dice blir till max när du drar en envenom.
Rotation: Stealth>Garroth>Slice and Dice>Hunger of blood>Mutilate (3 combopoints) - Om du inte fått en extra combo point (ska vara 4 st) dra Shiv. Du ska bara dra SnD i böran på första combo point, och aldrig envenom före du har 4-5 combo points. Du får oftast en extra combo point när du drar Envenom men om det inte blir så använd Shiv så du får 4 points och sedan Envenom.
Combat:
Stealth>G arroth>Siniste r strike x2/3 (så du har 3 st combo points)>Slice and Dice> Sinister strike x5>Eviscerate - Sedan äre bara att poppa cds när dom inte har cd etc, och dra upp SnD när den går ut. Inte svårare än så! BB
EDIT; http://eu.wowarmory.com/charac ter-talents.xml?r=Frostmane&cn =Stenstur%C3%A8&group=1 <- Där har du rätt specc och glyphs till combat specc , samt PvP Muti om du behöver det. ( dock en fel glyph på PvP speccen! )
Och detta är oavsett om man är arpen-cappad eller inte. För att dra ett exempel så använder alla roguesen i Paragon rupture över evisc (Paragon = world first LK hc för er som inte visste).
r.
Ökade faktiskt dpsen med 200, men med tanke på att rupture är beroende av ens AP ska det bli kul att se hur det blir fullt raidbuffad (:
man är duktig på att hålla en high rup rotation
bleed effect från fury warr/feral druid finns
target lever länge nog för doten att ticka hela vägen ut
det inte är alltför mycket movement i fighten
OCH, roguesen i Paragon byter mellan vanlig evi specc/rupt spec, beroende på fight.
Dessa speccs ska man använda. som #33 sa så beror det helt på fight vilken specc som är bäst.
Jag föredrar eviscerate.
Experimenterade lite på dockorna häromdan, där höll jag cirka 600 mer dps med eviscerate, men även här som #33 sa så beror det mycket på annat.