1
Lägger wow åt sidan gick över gränsen.
Postat av m00dy den 9 Januari 2009, 19:41
16 kommentarer · 159 träffar
Hej efter långt tid spelande av wow så blev det alldeles för mycket problem. Mitt första acc som jag köpte av en polare hade en 70 paladin 70 mage och 70 rouge. Jag blev beroende av wow jag började spela som fan raida till max. Till sist gick det övergränsen jag skippa skolan mina vänner hatade mig för jag inte umgicks med dem. Han killen jag köpte accet ifrån slutade. Till sist så blir jag hackad min ex polare tog tillbaka accet. Jag visste att det var han för accet är registrerat i hans namn. När jag skulle till skolan (efter att skippat det i 2 veckor.) Mm som sagt när jag skulle till skolan för att slå honom så frågar jag först varför? Då säger han för att du ska sluta med det jävla skit spelet och börja umgås med oss vi har saknat dig sa han och fick nästan tårar. Jag sa håll käften åt honom och skonade han.
Nästa dag så gick jag till stan för att köpa ett nytt acc för o rerolla. Så drog jag en 56 mage. Och nu börjar jag fundera på det han sa. Jag har funderat ett ordentligt tag på detta. Jag ska lägga wow på hyllan. Snälal hjälp mig fragbite ta mitt acc ifrån mig annars kommer jag säga till mig själv, nä nu loggar jag in för att checka vädret i wow. Jag är beroende snälla kan någon ta accet ifrån mig och byta pw och allt
Nästa dag så gick jag till stan för att köpa ett nytt acc för o rerolla. Så drog jag en 56 mage. Och nu börjar jag fundera på det han sa. Jag har funderat ett ordentligt tag på detta. Jag ska lägga wow på hyllan. Snälal hjälp mig fragbite ta mitt acc ifrån mig annars kommer jag säga till mig själv, nä nu loggar jag in för att checka vädret i wow. Jag är beroende snälla kan någon ta accet ifrån mig och byta pw och allt