Tjo
undrar vad värdet är på detta accet jag har tängt å sälja
80:
Rogue
Vengeful Drake
full s4 + vapen
full s3 + vapen
2700 ap
24% crit
16k HP
Proffs: Alch och Enchanting 400+
71:
Druid
Vengeful drake
Brutal drake
Swift flying form
full s4 + vapen förbåde feral och healing
full s3 + vapen
+ annat
proffs: alch enchanting 375+
70:
Mage
Netherdrake
Pve gear
Proffs: Herb + ngt annat 400+
70:
Warlock
vanlig fly
vengeful gear + vapen
72:
Death knight
Leveling gear
Bank alt Värde på 2000 g+
hade tängte mig ngt mellan 2000-2500 bra pris eller mer?
Hur tycker ni Wrath var FAIL eller BÄST?
Funkar as nice.
Det enda jobbiga är att den drar åt sig skit direkt fan. Men den är jävligt enkel att göra ren så det är inge större problem. :)
Steelseries engine är awesome.
lite dyr men värd :)
FreeMove är så att man kan ställa av eller på 'mouse prediction' (kallas Drift Control av bl.a. Razer) som finns i en hel del möss (Kinzu, Mx518 osv osv) som hjälper dig att dra en rak linje, genom att "räkna ut" hur du tänkt att dra musen, extremt störande.
ExactAim är så att musen känner av hur snabbt du rör musen fysiskt, och ställer då ner muskänsligheten, så du gör extremt små och precisa rörelser, för den lilla extra touchen när du ligger med din gröna bössa och försöker skjuta newbs på din lokala server.
Detta går såklart att stänga av och på och reglera hur mycket den ska reagera.
Har haft musen sedan release, är väl några veckor nu, det är den bästa jag har testat och har fått ersätta min stackars Deathadder.
Blir definitivt en Sensei när min trogna EC2 sviker mig =)
Kommer inte köpa då jag hatar Steelseries lasermöss.
Ni som använt denna, vet någon om den buggar lika mycket som min xai gör på mjuka mattor? Tex på min qck+ fnatic matta kan jag inte använda musen alls bara för att den snurrar upp i ena hörnet och rör sig sakta framåt ibland som att det borde vara något smuts på mattan, sen vänder jag på den och blåser rent linsen och borstar av musmattan, men den dampar endå. Har en zowie plastmatta nu och funkar skitbra, men skulle vart skönt att köra mjuk matta igen. Men funkar verkligen inte med min mus, skillnad på natt och dag med hård matta.
Samma problem med sensei?
spelet rätt mycket nu också de två senaste veckorna.
Xaien var tilltalande första veckan, sen fick jag ont i sidan av händerna då jag greppar jävligt hårt i stridens hetta. Köpte då EC1 då jag älskar 3.0ans passform för handen.
Sensei/xai är nog för dom med mindre/flexiblare händer :\
Vill bara påpeka för er som pratar om EC1 osv gjorde vi XAI, kinzu och nu Sensei för att höger och vänsterhänta ska kunna njuta av den senaste tekniken.
Då har man testat denna mus, och måste säga att den ser grym ut, om man är en casualgamer! Men mer än så är det inte, degat 700kr för lite LED lampor... 3/10 till den! Gör er själva en tjänst och köp en ZOWIE EC1/2 istället, precis som Neo och grabbarna som faktiskt får välja vilken mus de spelar med gör.
Nice mus de där!
intressant mus med många inställningar. bytte från kinzu som jag haft i drygt 2 år.
känns riktigt annorlunda i början, har inte i närheten samma precision som jag har med kinzu. antar att det släpper när jag spelat in mig med den.
är det någon kunnig som vet vilka inställningar det är som standard på en kinzu och om man isf kan ställa in det på sensei? menar då standardinställningar
Men ergonomin i Zowie mössen är helt sjuk faktiskt!