1
Trött på MytomanWarlocks
Postat av Gelioss den 4 Januari 2009, 03:08
39 kommentarer · 58 träffar
Är trött på massa warlocks som skriver att dom har 2 k SP . och jag bar OMFG !!! (är mage på 1502 Sp ) och kollar deras armory där står det 1350 och whispa han in-game och skriver att det står 1350 på armory men på guildnote 2 k SP . då får man ett svar : That whit all my buffs and elixirs and the enchants i am gonna put on me -.-
Kan dom inte bara säga deras SP obuffade ? Lack när man whispa en raid leader sin SP och sen får man svar : an warlock got 1830 SP sry m8 :(
Från och med nu måste man säga sin SP obuffade i GuildNote lr till raid leadern .
(var tvungen att skriva av mig blev lack på raidleadern nyss som sa att warlocken hade mera Sp än mig så därför fick han följa med före mig :(:( )
Kan dom inte bara säga deras SP obuffade ? Lack när man whispa en raid leader sin SP och sen får man svar : an warlock got 1830 SP sry m8 :(
Från och med nu måste man säga sin SP obuffade i GuildNote lr till raid leadern .
(var tvungen att skriva av mig blev lack på raidleadern nyss som sa att warlocken hade mera Sp än mig så därför fick han följa med före mig :(:( )