Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Var ni inte likadana när ni började spela wow? man såg någon ha en cool färg på svärdet och ville ha likadan. Det är ju DET som är wow, själva känslan som jävligt många har förstört genom girighet genom epics och som i sin tur har gjort spelet till någon tävling.
Men tänk efter ett tag, man ÄR inte dålig bara för att man inte är först till 80 eller för att klarade naxx bland de första. Spelet handlar inte om att vara snabbast eller bäst, ta det i er egen takt och njut av spelet som det är. Det är endast då vi kan komma tillbaka till pre tbc känslan som vi alla älskade och det är den känslan folket har förstört.
Jag kan fortfarande njuta av spelet utan att köra naxx som någon jäkla schema. Jag dissade min hordekaraktär häromdagen och började lvla ännu en druid fast på allysidan. Springer runt och har det skönt medans jag lyssnar på behaglig musik.
Spelet blir vad man gör det till, inget annat.
ONT: icy chill blir ett starkt vitt sken på svärdet.
fiery weapon blir starkt rött/orange sken, kan tolkas som eld.
sen har du +1 weapondmg och liknande osm ger lite mindre vitt sken :)
Men jag skulle säga icy chill för det ser helt klart bäst ut av alla lowlvl enchants :)
#21 Mitt upp i all din ljuvliga musik så kommer JAG MED FULL EPIC O BARA SMISKAR NER DIG I MARKEN, DU HINNER INTE ENS SE DITT HP SOM DRAS FRÅN 100% TILL 0% BOOOM HEADSHOT, THATS WHAT ITS ALL ABOUT! BAM
Har en liten fråga bara, vad i min post anser du är barnsligt? Jag gav min syn på spelet och har ingenting med åldern att göra. Även att jag spelar för att jag tycker det är ett intressant landskap och inte har bråttom att bli 80 igen anser iallafall jag vara mer moget än att försöka vara först och bli "bäst".
Men men, alla har sin syn på allting så jag klandrar dig inte, du får tycka vad du vill :)
btw, tro inte att jag inte förstår vad du menar och jag kan förstå att det kan anses som barnsligt om man kollar på det på det sättet du gör.
Det gäller att ha empatin framme så förstår du vad jag menar och så ser du inte längre någonting barnsligt i det. Jag ville frambringa min känsla när jag spelar detta spel och det tycker jag att jag lyckades med galant.
Vad tråkigt, här har alla lite skadeglädje med att mobba 0# också kommer #21, också ska alla börja leka moraltant helt plötsligt för de inte vill bli flameade =/
asså seriöst... färg på svärdet.. aja ta weapondamage om du vill ha något som gör nytta.. om du är Mälä vill säga.
edit: #21 håller med dej, men innan man gör en tråd kan man väl ta reda på att de heter enchant iallafall, går ju inte att missa om man spanar in google eller någon wowrelaterad hemsida i 5 min istället för att be någon annan göra de åt en.
#33 Jag håller med helt.
#21 Du tog orden ur munnen på mig.
Jag saknar pre tbc tiden bara för att det känns mer nostalgiskt. Sen också var det ovanligare med tonvis med epics. Wotlk skulle återbringa en del av känslan sa man, men nej det är exakt samma känsla som Tbc tycker jag.
#51 som sagt, detta är min syn på spelet. Det är känslan av wow jag vill förmedla inte någonting annat. Tror du inte jag har raidat? Tror du inte jag har levt i alla BGs? Tror du inte jag har kämpat i arenan?
Det jag säger är att det finns så otroligt mycket mer i spelet än just desa grejer som gör att du får bättre gear, för det är inte det som är viktigt. Det är kul, givetvis men det är inte det som gör spelet.
Jag är heller inte kär i wow, det är ett väldigt underhållande spel som jag inte tar alltför seriöst. Men jag gillar den nostalgiska känslan jag får när jag springer runt i hillsbrad foothills och allt sådant. Du behöver inte tro att jag springer runt dagarna i ända och njuter av naturen, då missuppfattade du min post.
Och #51, här har vi ett praktexempel på min post i #21 :)
Du får gärna corpsecampa mig, har varit med om det, har gjort det själv, så inget nytt för mig hurru.
#21 håller med dig, jag gillade verkligen pre tbc så mycket mera, första gubben sprang runt och visste fan inget slaka vargar osv. sen ser man en hunter med pet (som man då inte visste mkt om) och ville direkt ha ett "husdjur" med så rerolla hunter^^
håller med #21, när jag började lira var alla hjälpsamma oavsett hur dum fråga man ställde etc. Detta förstördes dock på senare år då Blizzard fick några miljoner småkids som subscribers. Tråkigt men sant!
Haha, det här får mig att minnas min första karaktär i WoW, undead rogue (jag var ju 13 år). Jag och min polare såg massa folk med glöd på deras vapen och vi ville också ha det. Vi frågade runt och en snäll 60-rogue gav oss beastslaying. Vi blev skitglada och jag sålde aldrig det svärdet för att det hade glöd på sig. :D
#37,#38,#40 har du lässvårigheter eller? Jag har ju så jävla rätt, kolla kommentarerna efter och innan #21. Och jag tror det hade räckt med en kommentar.
#77 som du kanske förstår laggade det när jag skrev dem igår och det var inte min mening. Men "också" och "och så" har väldigt olika meningar och det var därför jag undrade vad du menade :)
#21 - Has it ..
#30 - Det är sånna som dig alla stör sig på, han gav sin åsyn och bad inte om din. Han beskrev hur han upplever spelet och det fanns inte något barnsligt i hans skrivande så sluta upp med att tro att du e cool ä**** p12
Och orka köpa en +1, lyser ingenting, orka betee sig som en p12 och köpa "Något som lyser". In på AH, Consumables eller hur det stavas och så tittar du efter en fiery/icy scroll.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Billigast
Bäst
Prisvärd!
#6 Idiot.
FIERY OFC
Fet. Har du gjort den själv eller?
Var ni inte likadana när ni började spela wow? man såg någon ha en cool färg på svärdet och ville ha likadan. Det är ju DET som är wow, själva känslan som jävligt många har förstört genom girighet genom epics och som i sin tur har gjort spelet till någon tävling.
Men tänk efter ett tag, man ÄR inte dålig bara för att man inte är först till 80 eller för att klarade naxx bland de första. Spelet handlar inte om att vara snabbast eller bäst, ta det i er egen takt och njut av spelet som det är. Det är endast då vi kan komma tillbaka till pre tbc känslan som vi alla älskade och det är den känslan folket har förstört.
Jag kan fortfarande njuta av spelet utan att köra naxx som någon jäkla schema. Jag dissade min hordekaraktär häromdagen och började lvla ännu en druid fast på allysidan. Springer runt och har det skönt medans jag lyssnar på behaglig musik.
Spelet blir vad man gör det till, inget annat.
ONT: icy chill blir ett starkt vitt sken på svärdet.
fiery weapon blir starkt rött/orange sken, kan tolkas som eld.
sen har du +1 weapondmg och liknande osm ger lite mindre vitt sken :)
Men jag skulle säga icy chill för det ser helt klart bäst ut av alla lowlvl enchants :)
Beastslaying, Weapon damage +3, Icy chill :).
nä men bra sagt :)
Har en liten fråga bara, vad i min post anser du är barnsligt? Jag gav min syn på spelet och har ingenting med åldern att göra. Även att jag spelar för att jag tycker det är ett intressant landskap och inte har bråttom att bli 80 igen anser iallafall jag vara mer moget än att försöka vara först och bli "bäst".
Men men, alla har sin syn på allting så jag klandrar dig inte, du får tycka vad du vill :)
btw, tro inte att jag inte förstår vad du menar och jag kan förstå att det kan anses som barnsligt om man kollar på det på det sättet du gör.
Det gäller att ha empatin framme så förstår du vad jag menar och så ser du inte längre någonting barnsligt i det. Jag ville frambringa min känsla när jag spelar detta spel och det tycker jag att jag lyckades med galant.
http://www.wowhead.com/?spell= 20029
Fiery Weapon samma som jag skrev ovan:
http://www.wowhead.com/?item=1 1207
Ja va jävligt kass på wow till en början och när jag gjorde en fragbite-post i början av 2007 var de bara vänliga och hjälpande svar jag fick, vafan?
o nu till topicen: Unholy weapon e coolast imo fast de e ingen glow direkt
Ja va jävligt kass på wow till en början och när jag gjorde en fragbite-post i början av 2007 var de bara vänliga och hjälpande svar jag fick, vafan?
o nu till topicen: Unholy weapon e coolast imo fast de e ingen glow direkt
edit: #21 håller med dej, men innan man gör en tråd kan man väl ta reda på att de heter enchant iallafall, går ju inte att missa om man spanar in google eller någon wowrelaterad hemsida i 5 min istället för att be någon annan göra de åt en.
otw: HappyFellowColors.
Lyser i regnbågens färger
Fint sagt ;)
#21 Du tog orden ur munnen på mig.
Jag saknar pre tbc tiden bara för att det känns mer nostalgiskt. Sen också var det ovanligare med tonvis med epics. Wotlk skulle återbringa en del av känslan sa man, men nej det är exakt samma känsla som Tbc tycker jag.
#51 men väx upp.. snälla
Haha :EGD det står inte noot här :P:P:P
Det jag säger är att det finns så otroligt mycket mer i spelet än just desa grejer som gör att du får bättre gear, för det är inte det som är viktigt. Det är kul, givetvis men det är inte det som gör spelet.
Jag är heller inte kär i wow, det är ett väldigt underhållande spel som jag inte tar alltför seriöst. Men jag gillar den nostalgiska känslan jag får när jag springer runt i hillsbrad foothills och allt sådant. Du behöver inte tro att jag springer runt dagarna i ända och njuter av naturen, då missuppfattade du min post.
Och #51, här har vi ett praktexempel på min post i #21 :)
Du får gärna corpsecampa mig, har varit med om det, har gjort det själv, så inget nytt för mig hurru.
Sen vill jag tacka alla :)
BEASTSLAHYING!
http://upload.wowhead.com/imag es/screenshots/18186.jpg
Synligast: Icy Chill
http://upload.wowhead.com/imag es/screenshots/18236.jpg
Snyggast: Mongoose
http://upload.wowhead.com/imag es/screenshots/25274.jpg
spelade WoW pre tbc och då var allt bättre, sen nu då.. allt är ju förstört..ingen känsla längre.
men aja.
Eller var iaf, såg att dom ändrat utseende på den nu :(
skriva så jävla mycket skit va :s anthems
har ju så jävla rätt!
#30 - Det är sånna som dig alla stör sig på, han gav sin åsyn och bad inte om din. Han beskrev hur han upplever spelet och det fanns inte något barnsligt i hans skrivande så sluta upp med att tro att du e cool ä**** p12
Och orka köpa en +1, lyser ingenting, orka betee sig som en p12 och köpa "Något som lyser". In på AH, Consumables eller hur det stavas och så tittar du efter en fiery/icy scroll.
GL i framtiden #0 :)