Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Rogue och druid arena

Postat av Ryzard den 24 December 2008, 23:44
4 kommentarer · 31 träffar
Tja, Jag har problem med mitt och min irl polares 2v2 team rogue(jag) och han som resto, DS eller boomkin.

Han är alltid resto, DS eller boomkin (han har inte mkt feral gear). jag är Mutilate. Ingen av oss har haft mycke pvp experence med de menar jag över 1850. och de va på lvl 70 sen sluta vi, lvlade alts osv. vi pendlar mellan 1500 och 1640(max) rating, vi har kört runt 148 matcher denna veckan vi börjar på 1500 sen tar oss upp till 1600 sen så vill ja sluta och fortsätta med de någon annan dag men han vill att vi ska fortsätta. och så vänder de efter ett tag och vi börjar förlora och tar oss ner till 1500 igen och samma sak nästa dag, och när vi väl kom till 1600 dom 2 gångerna va han boomkin.

Vi förlorar nästan alltid eller iaf 90% mot : Retpala+Rogue, Retpala+DK, Retpala+Mage, Rogue+Rogue och Mage+Rogue

1 av oss blir alltid dödade väldigt fort, Jag har runt 200resil och 18k hp och han har runt 300resil och 18k hp.

Så min fråga till er är: Vilka tactics ska vi köra mot dessa combs? Är det våran gear som är dålig och det kommer bli mycket bättre eller vad är felet?

Ska vi kanske testa Feraldruid+Rogue men då måste han fixa mycket nytt gear så vill ju inte att vi ska testa om vi inte vet att de kommer bli bättre, så va säger ni? :) Snääla hjälp mej o min polare ;)

Tack på förhand och sry om ja skrivit fel någonstans.

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..