1
Warlock Raidspec i wottalicka
Postat av Bullbaz den 10 December 2008, 14:09
5 kommentarer · 36 träffar
Sen wottalicka (wotlk) kom så har ja varit lite tveksam över vilken spec man ska ha för raid-dps som warlock, dock så förutspådde jag redan då jag såg de nya talant-tree'sen att Firedmg + IMP blivit väldigt buffade, och antagligen skulle bli "the way to go".
Jag kikade in en sväng på Ensidia's warlocks på Armory (dvs. SK och Nihilums warlocks), för att se om mina teorier stämde, och speccarna som gäller i ensidia verkar vara en hybrid mellan Demonology och Destruction, antingen 0/31/40 eller 0/40/31, och i båda dessa så buffar man fire samt imp, så att jag verkar ju haft rätt.
Men nu vill jag ha lite åsikter från er, det kan ju aldrig skada.
Så, är detta "den bästa" raidspecen nu eller? (Demodestro dvs) eller har någon stött på något bättre kanske? eller någon som har fet raid-dps även som affliction?!
Jag kikade in en sväng på Ensidia's warlocks på Armory (dvs. SK och Nihilums warlocks), för att se om mina teorier stämde, och speccarna som gäller i ensidia verkar vara en hybrid mellan Demonology och Destruction, antingen 0/31/40 eller 0/40/31, och i båda dessa så buffar man fire samt imp, så att jag verkar ju haft rätt.
Men nu vill jag ha lite åsikter från er, det kan ju aldrig skada.
Så, är detta "den bästa" raidspecen nu eller? (Demodestro dvs) eller har någon stött på något bättre kanske? eller någon som har fet raid-dps även som affliction?!