1
Tanka wow+BC?
Postat av loeric den 8 December 2008, 10:34
11 kommentarer · 177 träffar
Ja som rubriken lyder, jag failade för en av mina budds fick mig att börja lira igen, så han körd en Recruit-A-Friend grej på mig, så jag skapa ett wowkonto online på hemsidan och uppgrada skiten ifrån Trial till Full Retail därefter fixa jag BC.
Och nu till det mest jävla irriterande, då när jag tankar clienten på blizzards officiella sida så kommer jag till 10% under installationen och får Error varje gång. har testat sen igår kväll, så får antingen låna installations skivorna av nån polare eller får jag försöka hitta installations filerna på nätet då jag inte köpt skiten i en butik utan Online ;p
men finns det nån svensk torrent sida som det går att tanka ner skiten snabbt på eller? just nu tankar jag från mininova/pbay.org. DET är ryssar som seedar.
jag har endå 10/10 och jag tankar i typ.. 50-100kb/s. :s
kom me lite backup plx :SSSSSS
Och nu till det mest jävla irriterande, då när jag tankar clienten på blizzards officiella sida så kommer jag till 10% under installationen och får Error varje gång. har testat sen igår kväll, så får antingen låna installations skivorna av nån polare eller får jag försöka hitta installations filerna på nätet då jag inte köpt skiten i en butik utan Online ;p
men finns det nån svensk torrent sida som det går att tanka ner skiten snabbt på eller? just nu tankar jag från mininova/pbay.org. DET är ryssar som seedar.
jag har endå 10/10 och jag tankar i typ.. 50-100kb/s. :s
kom me lite backup plx :SSSSSS