Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wow Bannen:S

Postat av -Paris HeatoN- den 7 December 2008, 16:10
51 kommentarer · 64 träffar
Hej alla glada. Jo satt och spelade en heroic nyss dingade 80 för nåra timmar sedan. Då skrev en gamemaster till mig helt plötsligt :s ja bah okej, "Greetings" osv så skrev han "You recently have scammed blabla and well take all ur gold uve made from auctions and suspend your account.

seriöst ja gråter nästan. JAG BA VA????????? fan snackar han om ja dinga precis 80 har 1100g har inte ens 60% flying mount och all G jag har har jag förtjänat genom att questa o sälja saker på AH.

seriöst :s nu när jag försöker logga in ståre "Your account has temporarly been suspended" Vadå finns de nån tidsbestämd tid för hur länge?

Jag har iaf skickat ett klagomål osv asså jag lovarej ja kommer fan åka till deras kontor o knacka på o se dom tjocka Gms o slå ner dom. va hållerom på me? Jag betalar dom varje månad.

för er som trore myt http://www.speedyshare.com/334 177763.html

51 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 51 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..