1
PvP gear
Postat av Skolkarn den 29 November 2008, 11:07
16 kommentarer · 16 träffar
Tjenare! Igår blev jag jävligt förvånad när de linkade Hateful Gladiator chestet i guildchatten. Så jag sa, PvP gear har ju inte släppts än. Men tydligen så droppas Gladiator gear från vissa bossar :S
Själv tycker jag att arenan pvp gearet ska vara rating baserat. Hateful Gladiator är ju bättre än Savage Gladiator som kommer den 12:e December (om jag minns rätt). Har även hört att Savage Gladiator ska gå att köpas för badges...
Jag slutade just med PvE, för att blizzard gör det för lätt. Man var lixom inne i Sunwell och progressade för sitt liv, sen helt random så lägger de en 30% nerf på allt. Visst det var ju i slutet av TBC, men ändå, Brutallus blev lättaste bossen i spelet nästan.
Provade 25-mana raid, skulle se hur svårt det egentligen var... hmmm.... Sartharion oneshot, 1,3 bossen i naxx oneshot.... PvE är för lätt...
(Nu ska jag sluta grina över det)
Någon som vet om hela Hateful's Gladiator kan droppas, eller bara chestet?
Kommer Savage settet att kunna köpas för badges (Emblem of Heroism)?
---
Är PvE för lätt i dagens läge?
--
Själv tycker jag att arenan pvp gearet ska vara rating baserat. Hateful Gladiator är ju bättre än Savage Gladiator som kommer den 12:e December (om jag minns rätt). Har även hört att Savage Gladiator ska gå att köpas för badges...
Jag slutade just med PvE, för att blizzard gör det för lätt. Man var lixom inne i Sunwell och progressade för sitt liv, sen helt random så lägger de en 30% nerf på allt. Visst det var ju i slutet av TBC, men ändå, Brutallus blev lättaste bossen i spelet nästan.
Provade 25-mana raid, skulle se hur svårt det egentligen var... hmmm.... Sartharion oneshot, 1,3 bossen i naxx oneshot.... PvE är för lätt...
(Nu ska jag sluta grina över det)
Någon som vet om hela Hateful's Gladiator kan droppas, eller bara chestet?
Kommer Savage settet att kunna köpas för badges (Emblem of Heroism)?
---
Är PvE för lätt i dagens läge?
--